en dag i njutningens tecken

en dag till, tänker säkert många av er. Jag är ju fenomenal på att njuta! Både av det lilla och det stora. Idag så tog jag en liten snabb förhandling med min chef! Inne i badrummet! Konstigt ställe att diskutera på men det fick gå.

Hade förberett ett långt tal, om att jag jobbat hela helgen och att om jag inte fick ledigt så skulle jag inte kunna prestera så bra.....

Men av någon underlig anledning behövde jag inte dra hela snyfthistorien. Hon tittade på mig från spegeln, och sa: Dagen är din Daisy.

Jag måste erkänna att jag höll på att svimma, men snabbt som sjutton tog jag kappan på mig och sprang hemifrån så att hon inte ångrade sig. Tog mig till Beauty Center och fick PEDIKYR! Något av det bästa som finns. Nu känns det som att gå på moln.

Tack chefen för ledigheten!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0