så var det dags igen.......

Jag börjar tro att jag drabbats av någon form av sökarsjuka eller kanske glömsksjukan, eller vad den nu heter, hahahahahaha!!!!

Igår försvann mitt busskort igen. Säkerligen hemma någonstans. Men alltså hur kan ett litet blått kort försvinna två gånger under loppet av lite drygt en vecka???? Jag tror jag lyft på allt härhemma, kuddar, skåp, madrasser, tidningar, stolar - ja ALLT! Men borta.

Men å andra sidan hittade jag ett pärlörhänge som "försvann" för tre år sedan. SÅ lite vinst blev det! Oj oj oj oj!!!!




Kommentarer
Postat av: Ann i lilla Lund

Du är inte glömsk. Du är så himla smart(precis som Einstein)fattar du väl. Helt enkelt en helfokuserad kvinna - det vill säga koncentrerad på det som är viktigast i livet. Du lever i nuet. Just nu kanske du inte behöver ditt busskort?Eller?

Till något helt annat men också viktigt: det cill säga du sysslar med HUMOR på högsta nivå: "Just taught my kids about taxes by eating 38% of their ice - cream".

ConanOBrien ...

2011-10-10 @ 15:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0