manlig ömhet

Idag kaffade jag på Wayne's coffee på Stureplan. Vid 16-tiden! Hur många människor som passerade utanför vet jag inte, men en vacker fredagseftermiddag gör säkerligen att antalet är fler en brukligt. Då spekulerade jag i följande:

Att vi kvinnor kramas när vi ses är numera kotym. Men nu har även männen intaget denna ritual. Alltså män under 30! De övriga håller fortfarande på sig?!?!?!

Förr var det förbehåller fotbollslaget som hade gjort mål. Då kramades det vilt som om de hade en manlig orgie....och det var helt accepterat. Men bara då! 

Numera så kramas det friskt på Stureplan. När männen under 30 möts för att inta AW:n blir det en kram och en obligatorisk manlig ryggdunk. Inga konstigheter. Men som sagt det är bara och endast de under 30. Nu väntar jag spänt på när de över 30 kommer starta krameriet. Men tills de kommer det nog ta lång tid. Fast å andra sidan är de under 30 snart över 30, om ni förstår vad jag menar?




Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att det kramas ;)

2011-09-04 @ 11:45:49
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack:) hoppas du har en fin helg!

2011-09-04 @ 11:49:22
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0