odåga

Jag är ingen administratör. En gång i tiden jobbade jag som sekreterare och assistent. Det kan jag inte förstå - jag som inte ens kan hålla reda på mina egna papper. Stackars dem, säger jag, som jag jobbade åt och för. Tur var det väl att jag senare insåg att detta ej var mitt kall och utbildade mig vidare inom annat.

Men nu är jag ju inte enbart en odåga inom administration jag är ju också en optimistisk person. Så idag inhandlade jag diverse anteckningsböcker i tron och hoppet om att det skall bli roligare. Att administrera alltså`?!?!?!?!?!?!





Kommentarer
Postat av: marina

Är det en vild gissning att din älsklingsfärg är orange???!!!



Då hade du gillat mina jobbarkläder-, ja, just det- de är orange!



Kramiz marina

2011-09-26 @ 18:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0