passerat firande

Häromdagen kom jag på mig själv med att ha glömt min månadsdag av mitt nya liv. Den 28 augusti fyllde jag 10 månader, men hade helt glömt bort det. Oroväckande måste jag erkänna. Som tur var kom jag på det dagen efter och firade då istället.

Mitt nya liv började som sagt den 28 oktober förra året. Och för er som inte följt min resa sedan dess, ska jag förtälja att jag då gjorde en magsäcksoperation. Nu är jag slankare och ännu tokigare än vad jag var då. Framförallt mår jag såååååå mycket bättre.

Det har dock medfört att jag nog snart tvingas flytta från min söta lilla våning. Den är på 44 kvm och får snart inte plats med alla mina nya kläder. Jag har ALLTID haft fäbless för skor och väskor, som jag har i mängder, men nu har även byxor, klänningar, kavajer, tröjor och kjolar fått ta över konkurrensen med accesoarerna.

Men det är offer man får göra! JAG NJUTER!




Kommentarer
Postat av: marina berglund

Hej Daisy!



Visst är det roligt när man går ner i vikt!



Har själv gått ner 14 kg sen min operation i maj OCH mår toppen!



Trodde aldrig att jag skulle bli såå intresserad av kläder igen, men jag älskar det!



Som tur är har jag en syster och en del kompisar som gärna tar hand om mina urväxta kläder, som jag behöver bli av med;-)



Tyvärr hörde jag så sent som igår om en kompis- kompis som det inte gick så bra med efter en gbp...



Så jag är så tacksam över att min op gått bra!

...och ett stort Grattis till dig!!



Kramar från Marina

2011-09-04 @ 22:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0