syndigt

Oh så vackert sa jag när jag fick se detta otroligt vackra set. I syndigt rött. Det MÅSTE jag ha, hörde jag mig själv säga. Och det ska jag förtälja att det inte är så enkelt minsann. När man har storlek JÄTTESTOR i byst. Men ibland har man tur. 75 procents rea, gjorde att jag blev enormt glad i shoppingsjälen också. Alltså blev det bingo. Vackert, syndigt, läckert, snyggt och bra pris. 

Lite mer synd blir det också. Köpte mig en liten Toblerone, för det är jag värd. Har inte ätit godis på en hel vecka. Och varit duktig både att hålla mina mattider och att promenera och springa i trappor. Men det blir bara denna lilla chokladsak. Bara den och inget annat.



Kommentarer
Postat av: Lillemor Steen

Hej Daisy



Syndigt värre ser jag men ack så vackert. Jag älskar rött.



Kram på dig / Lillemor

2012-01-26 @ 16:24:16
Postat av: marina berglund

Åh... Nu känner jag mig så svensk.... avundsjuk;-)

Verkligen fint! Jag älskar också rött!

Ha en härlig helg!

Kramiz Marina

2012-01-27 @ 22:21:25
Postat av: Bo Högrelius

Tror säkert att innehållet innanför förpackningarna är lika trevliga att avnjuta!

2012-01-30 @ 00:17:59
URL: http://hogrelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0