tillbaka

Idag har jag fått ledigt. Visst är min chef snäll. Hon förstår att jag är rätt färdig efter flera dagar i Sälen. Hon förstår att jag behöver slappa, ta det lugnt, ligga på sängen och soffan och inte göra någonting. Inte prata försvar och frivilliga försvarsorganisationer. Inte ställa kluriga frågor till ministrar, politiker eller andra Sälendeltagare. Inte behöva ta på mig den lilla svarta, glitter och glamour utan helt enkelt bara vara ...



Här är jag i Sälen, sista kvällen. Med laméklänning, liten grå aftonväska och lack skor.

Kommentarer
Postat av: marina

Åh, vad tjusig du är!

Snyggt med bar hals och de stora svarta örhängerna till!

Ha en trevlig helg!

Kramiz Marina

2012-01-20 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0