kom ner på jorden...

Idag hände det! Det som inte får hända. Jag stod och väntade på min dotter utanför Östermalmshallen. Solen sken, livet lekte. Då kom det en taxixchaufför emot mig och frågade: Har du beställt färdtjänst. HAR DU BESTÄLLT FÄRDTJÄNST?!?!?!?!?!?!

Alltså behöver jag berätta här vad jag svarade honom? Jag fick nästan dåndimpen? - Tycker du jag ser ut som om jag har beställt det, svarade jag. Och vände honom ryggen. 

När dottern kom fick hon vara idel öra. Och jag tror väl aldrig jag hört henne skratta så högt och gott någongång!



Kommentarer
Postat av: Linn

Ha ha, det börjar med att man inte behöver visa leg på Systemet, sedan fortsätter det med detta... Härnäst reser de sig för dig på bussen. Men, just det kan man ju ha nytta av förstås...



Äsch, taxichaffisen var säkert blind :-D

2012-06-14 @ 07:59:21
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0