lämnat

vilken känsla. Helt otroligt. Alltså det spritter i hela kroppen och jag är alldeles alldeles alldeles lycklig. Och då undrar ni säkert - VARFÖR?????

Jo jag har lämnat in mina båda tidningar på tryckeriet. Inatt skickade min duktiga medarbetare - och faktiskt tillika min dotter - in en av dem till vårt tryckeri och hon godkände för tryck imorse. Och häromdagen gjorde min suveräne medarbetare i Helsingborg samma sak.  Det där med att trycka på knappen och godkänna är en väldigt speciell känsla. För samtidigt som det är skönt så är det också nervöst och ger upphov till TRAUMAN! Inatt kunde jag inte sova, utan låg i flera timmar och vred mig och tänkte på alla hemskheter som kan hända i en tidning. Ankorna ni vet.

Men nu - se nu är hon ledig. Eller ledig och ledig. Lite dåliga samveten har man ju kvar, eller rättare sagt, saker som ska fixas, som exempelvis fakturor och kvitton. Men det är ju rena baggisen. Chefen är inte så glad över att jag redan går på ledighet - men det ger jag blanka ..... i.
YEAH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0