because I'm worth it

Längesedan sist. Förlåt, men jag har haft så sanslöst mycket att göra att allt annat kommit på, inte ens första, andra eller tredje plats. Två tidningar som ska göras samtidigt med allt vad det innebär gjorde att jag nästan arbetade dygnet runt i sju veckor. Inklusive helger. Efter det kroknade jag. Just det KROKNADE! Och när man som jag, en gång råkade gå in i en mur!!! som stod i vägen, ja då säger kroppen så fiffigt till.

Nu har jag tagit det sanslöst lugnt i en vecka, promenerat, promenerat, suttit i solen och kaffat, promenerat igen, tittat på stockholmare och bara varit. Det behövde jag. Faktiskt är det så mina fina läsare, att det behöver vi alla. ATT BARA VARA!

Nästa vecka har jag hyrt en lägenhet i Visby och där ska jag fortsätta mitt kontemplerande.
rekreationerande, promenerande och njuta STORT.
Då har jag all tid i världen att blogga om vackra Gotland och om annat smått  & gott.




Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hej Daisy!

Välkommen tillbaka!

Sköt om dig i vackra Visby!



Kramiz Marina

2012-03-17 @ 18:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0