håll i hatten

jag har ingen hatt med mig i Visby. Men hade jag haft det hade jag fått hålla i både den och mig själv. För här stormade det värre igår. Men solen stod på topp och där det fanns lä - vilket det inte gjorde - värmde det härligt.
Men det spelar ingen roll - jag älskar denna lilla fina underbara stad. Promenerade gata upp och gata ner, och tänkte hur det var för bara sex veckor sedan när jag halkade omkring på de hala kullerstenarna. Fast då hade jag ju köpt broddar. Jo - ni läser rätt. Jag införskaffade broddar. Något som jag ALDRIG trodde jag skulle göra.

Behöver jag berätta om vad min yngsta arvinge sa när jag talade om det för henne?????? Nä jag förskonar er från det......

Men nu behövs inga broddar. Trots att det regnar och blåser idag så njuter jag av att vara här. På med mössa och ut promenera ska jag. JAG HAR SEMESTER!




Kommentarer
Postat av: Mari

Du får ha en underbar semester!!!!



Kram

2012-03-20 @ 20:28:38
URL: http://marisdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0