precis vad jag behövde

Vet ni vad? Jo jag har promenerat i fem timmar. Just det 5 timmar!?!?!?!?!?!?! Fast jag har ju ätit lunch och kaffat en gång också, så jag ska vara ärlig och dra av ungefär en timme. Då blir det fyra timmar. Inte illa det heller.

Gata upp och gata ner. Utmed strandpromenaden som är så ljuvligt underbar. Nu på vårvintern är den karg och blåsig men lika vacker för det. Ingen sol idag, lite blåsigt med helt ok om man har de rätta kläderna. Och det hade jag. Till och med mössa - inte hatt!

Jag har samlat kraft kan ni tro. Oj oj oj - just nu måste jag säga att jag mår som en prinsessa. Eller det vet jag ju inte - för jag har aldrig varit en prinsessa? Men jag mår sanslöst gott i detta nu.

Lite häftigt är det när man går omkring i en liten stad som Visby. Man säger hej hit och dit och pratar med folk man stöter på lite varstans. Me like! Fast det är nog några som skakar på huvudet åt henne från fastlandet. Hon som pratar om allt mellan himmel och jord. Men se det bjuder jag på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0