nytt

har blivit med ni bärbar dator. Igen - kanske någon undrar. Jo jag vet - jag konsumerar sådana som andra kanske gör skjortor? Nä kanske inte så illa. Men jag har en tendens att få mina bärbara att insjukna, bli spillda på, tappas i golvet eller så har jag bara lust att slänga dem ut genom fönstret. 

I flera månader har jag använt mig av min dotters lilla lilla dator. Som hon fick av sin snälla mamma för tre år sedan. Den är det absolut inget fel på, mer än att den är väldigt liten för en kvinna i sina bästa år - om ni förstår vad jag menar? Och så har den inget batteri vilket gör att jag känner mig väldigt OFRI!

Men häromdagen så slog jag till och investerade i en söt liten Lenovo. Så liten är den inte, en 11,6 heter den visst. Den hade i och för sig kunnat vara storlek 24,8 eller 1,2 jag hade säkerligen inte förstått skillnaden. Och då kanske ni förstår hur insatt jag är i teknikvärlden. Men jag är lika glad för det!



Kommentarer
Postat av: Mari

Vad kul att se dig här igen. Du har varit saknad.

Lycka till med din nya dator och ta nu väl handom den.



Kram

2012-05-20 @ 19:53:05
URL: http://www.marisdag.blogspot.com
Postat av: Mari

Vad kul att se dig här igen. Du har varit saknad.

Lycka till med din nya dator och ta nu väl handom den.



Kram

2012-05-20 @ 19:53:26
URL: http://www.marisdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0