chefen

Jag vet inte om jag här på min blogg berättat om min chef. De flesta runt omkring mig vet hur mitt förhållande till henne är. Men för er som inte känner mig så väl så ska jag om detta förtälja... Relationen mellan mig och min chef är inte så bra. Har egentligen aldrig varit. Det är trist faktiskt, för jag tycker att jag anstränger mig så väl för att vara henne till lags. Men de senaste åren har jag börjat att kaxa upp mig och säga ifrån. Minsann. Hennes beteende är minst sagt gammaldags. Hon är svår att prata med och gillar inte att man inte sitter på plats mellan 08.00 och 16.30. Helst vill hon att jag ska jobba 24/7 - men alltså är jag slav eller?!?!?!?! Ibland tror jag att hon är avundsjuk på mitt sätt att njuta. Bara för att hon jobbat sig upp och äger företaget, betyder det väl inte att jag som anställd ska vara livegen. De senaste veckorna har hon börjat smyga sig nära mig och ställa sig bakom min dator - usch så obehagligt. Och vet ni vad? Jo jag tycker till och med att hon börjar ta efter min klädsmak också. Faktum är att när jag tänker på det så liknar hon mig mer och mer?!?!?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0