flirt?

Jag brukar säga till mina nära & kära att jag inte kan flirta. För jag kan inte flirta. Och så frågar jag, hur gör man?
Då brukar en till mig närstående kvinna säga:-  Men hallå, du är 50 plus, och så vet du inte hur man flirtar!!!! Nä, just det - därför frågar jag, säger jag! Då skakar hon på huvudet, tittar på mig som om jag kom från Mars och säger: Du, det är ganska enkelt.
 
Jaha, och så blir det inte mer om det. Men alltså, fortfarande har jag inte lärt mig hur man flirtar. Är det någon vänlig själ här som kan hjälpa en stackars okunnig kvinna??????????

Kommentarer
Postat av: Ann Lidfeldt

- Flirt är nog inte "modernt" längre:)tror jag. Har heller aldrig förstått hur man gör. Alltså, finns det ett behov. Vi får gå en flirt- kurs med andra ord. Där träffar vi en prins eller en groda. Inte i den ordningen, förstås. Det är så man gör i detta avlånga land. Går på kvällskurs.

Ps: Tror att jag anmäler mig till en seglingskurs istället.
Med din karisma kan du få vem som helst i nätet:)Kram

2014-02-04 @ 11:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0