Lördagförmiddag

Sitter i morgonrock och varma sockar i mitt lilla stora rum. Inga planer, inga möten, ingen resa inbokad. Det är väldigt väldigt skönt. Trots att jag är mitt uppe i tidningsgöra så kan jag slappa denna dag. Men det finns ett STORT MEN. Och det är mitt hem som ser ut som om någon gått bärsärk här. Det är det inte kan jag försäkra. Inte ens President Hollandes flickvän som visst krossade det mesta på hans kontor efter hon fått reda på att han hade ett förhållande med en annan dam. Nä hon har inte varit här hos mig. 
 
Jag kan alltså inte skylla ifrån mig. Det är helt enkelt så illa att det är jag som står för kaoset. Tittar mig omkring sittandes i min fina fåtölj och tänker. - Äh skit samma. Nu tar jag dottern under armen, broddarna på stövlarna och drar ner på stan för att shoppa.
 
Livet är bra gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0