utlåst

Har spekulerat inatt kan ni tro. Om viktiga ting. Det där med koder. Alltså hur många koder har man egentligen?
Jo jag vet att ni tänker - men man ska hålla sig till en kod. Och det har jag verkligen försökt, men nu är det ju så att jag är en sådan som inte är så bra på det där med att hantera moderna tingester, vilket medföljer att jag inte kan ändra koderna till "min egen"! Hänger ni med? Nä inte jag heller
 
En kod för det ena och en kod för det andra. För att inte tala om koden till videoaffären! Nu är det ju inte så att jag är en välfrekventerad besökare där då jag inte kan fixa dvd:n. Sen är det koden till gymmet! För att inte glömma inloggningen till alla märkliga obskyra  webbsidor. Och så alla andra koder som jag glömt vilka de är!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0