kotymer

Nä, Daisy, du kan inte ha bruna skor och svart väska. Och ej heller svarta skor, se det går inte för sig. Sa min mamma till mig. För hon SKULLE ALDRIG ALDRIG ha olika färger på skor och väska och ej heller på handskar! Oj oj hon skulle bara veta hur jag går omkring på stan numera. Bruna byxor, svarta jodphurs, och brun väska. Eller tvärtom hur det nu ser ut. Hon skulle bli alldeles bestört där hon är.

Fast jag tror nog hon ser mig och tänker: Kära lilla Daisy! Inte är det snyggt inte. Men har du bestämt dig så har du. Och så skakar hon på huvudet!

Men upptäckte faktiskt häromdagen att jag hade både handskar och väska ton i ton. Det bara blev så, mamma!!!!





Kommentarer
Postat av: kicki i spånga

Vilka snygga handskar, var har du köpt dem?

2011-10-23 @ 23:26:37
Postat av: Karin

Snygga:)

2011-10-24 @ 04:24:14
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Daisy

Kicka - hej och tack för din fina kommentar! Handskarna har jag köpt på Åhléns Östermalmstorg!

2011-10-24 @ 05:16:29
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/
Postat av: kicki i spånga

Å vad roligt att det inte var en jättedyr affär, då vet jag vad jag gör idag. Kul att läsa din blogg, som jag halkade in på då även jag är GBP op, men för snart sex år sedan. Det är kul att läsa om dina äventyr och hur du tar för dig av livet, något som även jag har lärt mig göra postop.

2011-10-24 @ 08:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0